Методична скринька

Картинки по запросу образотворче мистецтво

Основні вимоги до сучасного уроку

Сучасний урок:
1. Покликаний розвивати в учнів пізнавальні інтереси, здібності, бути важливим засобом їхнього загального розвитку.
2. Вимагає використання сучасних технічних засобів.
3. Повинен:
•  озброїти учнів свідомими, міцними й глибокими знаннями і способами виконання дій;
• формувати самостійність, активність, творчу ініціативу, уміння творчо розв'язувати будь-які завдання, що можуть трапитися в житті, на виробництві;
• формувати вміння самостійно вчитися, здобувати й поглиблювати свої знання;
• формувати навички учнів і вміння творчо застосувати їх на практиці;
• формувати позитивні мотиви навчання, потребу в розширенні знань, позитивне ставлення до навчальної праці;
• знайомити учнів з актуальними сучасними проблемами, які стоять перед державою, суспільством.
Типи уроків:
теоретичний;
•  практичний;
• лабораторний;
• лабораторно-практичний;
• комбінований;
• урок-турнір;
• урок-змагання;
• урок із груповими формами роботи;
• урок творчості;
• урок-залік;
• урок-тренування та ін.
Орієнтовний алгоритм уроку
І. Організаційний момент:
•  перевірка наявності учнів;
• перевірка готовності учнів до уроку (підручник, зошит, художні матеріали, ручка, щоденник, пластилін, ножиці, папір...).
ІІ. Повторення вивченого
 1. Опитування:
• фронтальне;
• індивідуальне.
2. Виставлення оцінок та їх мотивація.
III. Актуалізація опорних знань
(Підведення учнів до вивчення нової теми (бесіда) на основі отриманих раніше знань і навичок.)
IV. Повідомлення теми і мети уроку
V. Подача нового матеріалу.
Словникова робота.
VI. Практична робота (формування умінь і навичок):
• вступний інструктаж;
• процес самостійного виконання роботи;
• хвилина відпочинку:
• поточний інструктаж.
VII. Підсумок уроку:
• закріплення вивченої теми;
• оцінювання роботи учнів на уроці або виконаних робіт;
• бліц-конкурс або перегляд робіт, їх короткий аналіз;
• домашнє завдання;
•  прибирання робочого місця.

Орієнтовна мета уроку
Навчальна
Ознайомити:
• із місцем праці в житті людини;
• змістом образотворчого мистецтва;
• порядком проведення занять у класі;
• обладнанням;
• організацією робочого місця;
• правилами внутрішнього розпорядку та загальними правилами безпеки праці;
• з організацією робочого місця і правилами безпечної праці при використанні...;
•  технологією виконання...
Формувати:
практичні вміння, навички, науково-технічні знання, необхідні для залучення учнів до суспільно корисної діяльності й до оволодіння певною про­фесією;
• початкові вміння й навички у...;
• уміння й навички:
— аналізувати й контролювати результати своєї роботи;
— виконувати малюнок на тему...;
— аналізувати готовий малюнок чи виріб;
— порівнювати запланований хід роботи з фак­тичним;
• поняття про...;
• уміння конструювати і виготовляти...;
• уміння, потрібні для виконання робіт...
Набути або розвинути:
практичні навички читання й виконання ма­люнків, ескізів, створювати образи, об'ємні компо­зиції...;
• навички...
Ознайомитись:
•  із порядком виконання...;
• з деякими способами роб/зти...;
• із технологією створення...;
• ,з технікою виготовлення...;
• з організацією робочого місця і правилами без­печної праці при виконанні...
Дати поняття про:
• вид мистецтва...;
• принцип створення...
Удосконалити:
• уміння й навички...
Вивчити:
• призначення і принцип роботи...
Навчити учнів:
• прийомів роботи...;
• самостійності у виконанні певних видів робіт...
Залучити учнів до:
• розробки творчої роботи, виготовлення виро-бу...;
• планування роботи й виготовлення виробу.
Розширювати:                                       
• уявлення учнів про...;
• відомості учнів про...
Закріпити:
•  на практиці набуті раніше знання, уміння й на­вички...;
• і систематизувати отримані учнями знання...;
• знання й уміння, отримані при вивченні пев­ної теми...;
•  і розширити знання учнів про...
Залучити учнів:
до планування робіт і створення...
 Продовжити знайомство:
•  з основами сучасного мистецтва...
Порівняти:
• способи виготовлення виробів із... матеріалів.
Розв 'язати:    ,
• творчі задачі на...;
• складання послідовності виготовлення…

Виховна
Виховання:
• працелюбності, свідомого ставлення до праці й державної власності;
• моральних якостей особистості;
• бережливого ставлення до природи;
•  самостійності, охайності, уважності;
• прагнення оволодіти знаннями;
• економного ставлення до...

Розвивальна
Розширювати:
•  кругозір учнів на основі взаємозв'язку образо­творчого мистецтва з основами наук...
Розвивати:
• творчі здібності в поєднанні з готовністю до ви­конавської діяльності;
• уявлення про...;
• навички конструювання, моделювання;
• групову та самостійну форми роботи;
• графічну та мистецьку грамотність;
• творчі здібності учнів шляхом включення їх у конструкторсько-технологічну діяльність;
• конструкторські здібності;
• абстрактне мислення;
• прагнення оволодіти знаннями й уміннями...;
• знання й уміння планувати роботу;
• уміння порівнювати, узагальнювати;
• образне, творче мислення.

Профорієнтація:
• ознайомити з професіями...;
• формувати стійкі професійні інтереси до пев­них видів праці;
• ознайомити учнів з професією...;
• розвивати уявлення про професії, пов'язані з...;
• дати поняття про професії робітників, які ви­конують...;
•  ознайомити учнів зі змістом роботи...;
• розширити знання про професії...

Міжпредметні зв 'язкш
•  креслення, математика, фізика, природознавс­тво, хімія, трудове навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар